Αρχείο για 8 Οκτωβρίου, 2013

Ελλάδα – Η ντροπή της Ευρώπης

8 Οκτωβρίου, 2013

 

grass«Η ντροπή της Ευρώπης»

ένα ποίημα του Γκύντερ Γκρας (Günter Grass) για την Ελλάδα.

Γράφτηκε το 2012.

Στο χάος κοντά, γιατί δεν συμμορφώθηκε στις αγορές· κι Εσύ μακριά από τη Χώρα, που Σου χάρισε το λίκνο.

Οσα Εσύ με την ψυχή ζήτησες και νόμισες πως βρήκες, τώρα θα καταλυθούν, και θα εκτιμηθούν σαν σκουριασμένα παλιοσίδερα.

Σαν οφειλέτης διαπομπευμένος και γυμνός, υποφέρει μια Χώρα· κι Εσύ, αντί για το ευχαριστώ που της οφείλεις, προσφέρεις λόγια κενά.

Καταδικασμένη σε φτώχεια η Χώρα αυτή, που ο πλούτος της κοσμεί μουσεία: η λεία που Εσύ φυλάγεις.

Αυτοί που με τη δύναμη των όπλων είχαν επιτεθεί στη Χώρα την ευλογημένη με νησιά, στον στρατιωτικό τους σάκο κουβαλούσαν τον Χέλντερλιν.

Ελάχιστα αποδεκτή Χώρα, όμως οι πραξικοπηματίες της, κάποτε, από Εσένα, ως σύμμαχοι έγιναν αποδεκτοί.

Χώρα χωρίς δικαιώματα, που η ισχυρογνώμων εξουσία ολοένα και περισσότερο της σφίγγει το ζωνάρι.

Σ’ Εσένα αντιστέκεται φορώντας μαύρα η Αντιγόνη, και σ’ όλη τη Χώρα πένθος ντύνεται ο λαός, που Εσένα φιλοξένησε.

Ομως, έξω από τη Χώρα, του Κροίσου οι ακόλουθοι και οι όμοιοί του όλα όσα έχουν τη λάμψη του χρυσού στοιβάζουν στο δικό Σου θησαυροφυλάκιο.

Πιες επιτέλους, πιες! κραυγάζουν οι εγκάθετοι των Επιτρόπων· όμως ο Σωκράτης, με οργή Σου επιστρέφει το κύπελλο γεμάτο ως επάνω.

Θα καταραστούν εν χορώ, ό,τι είναι δικό Σου οι θεοί, που τον Όλυμπό τους η δική Σου θέληση ζητάει ν’ απαλλοτριώσει.

Στερημένη από πνεύμα, Εσύ θα φθαρείς χωρίς τη Χώρα, που το πνεύμα της, Εσένα, Ευρώπη, δημιούργησε.

23 Signs You’re Secretly a Narcissist Masquerading as a Sensitive Introvert

8 Οκτωβρίου, 2013

source: Scientific American/  Scott Barry Kaufman | August 26, 2013

♦  I can become entirely absorbed in thinking about my personal affairs, my health, my cares or my relations to others.
♦  My feelings are easily hurt by ridicule or the slighting remarks of others.
♦  When I enter a room I often become self-conscious and feel that the eyes of others are upon me.
♦  I dislike sharing the credit of an achievement with others.
♦  I feel that I have enough on my hand without worrying about other people’s troubles.
♦  I feel that I am temperamentally different from most people.
♦  I often interpret the remarks of others in a personal way.
♦  I easily become wrapped up in my own interests and forget the existence of others.
♦  I dislike being with a group unless I know that I am appreciated by at least one of those present.
♦  I am secretly “put out” or annoyed when other people come to me with their troubles, asking me for their time and sympathy.
♦  I am jealous of good-looking people.
♦  I tend to feel humiliated when criticized.
♦  I wonder why other people aren’t more appreciative of my good qualities.
♦  I tend to see other people as being either great or terrible.♦
♦  I sometimes have fantasies about being violent without knowing why.
♦  I am especially sensitive to success and failure.
♦  I have problems that nobody else seems to understand.
♦  I try to avoid rejection at all costs.
♦  My secret thoughts, feelings, and actions would horrify some of my friends.
♦  I tend to become involved in relationships in which I alternately adore and despise the other person.
♦  Even when I am in a group of friends, I often feel very alone and uneasy.
♦  I resent others who have what I lack.
♦  Defeat or disappointment usually shame or anger me, but I try not to

Some personal objections:
– These 23 items are completely independent of whether one is extroverted or introverted.
– You can be an introvert and a narcissist. You can be an extrovert and be a narcissist too.
– These signs apply, more or less, to all human beings

But it is a smart list