Μπορντέλο η «Ωραία Ελλάς»

Το διάβασα πριν από κανα δυό βδομάδες στο ένθετο BigFish του  «Θέματος», σε ένα αφιέρωμα για τους Γάλλους στην Ελλάδα. Είναι η δήλωση του Guy Krief, ραδιοφωνικού παραγωγού, που ζει και δουλεύει στην Ελλάδα. Τη μεταφέρω γιατί μου άρεσε:

...τώρα είμαι στην τρίτη φάση [της ζωής μου στην Ελλάδα]. Στην πρώτη φάση έρχεσαι και νομίζεις ακόμη οτι θα βάλεις σανδάλια και θα πας στα νησιά, όταν έρχεσαι να ζήσεις εδώ. Δεν μπορείς να συνειδητοποιήσεις ότι η ζωή δεν είναι έτσι. Το δεύτερο στάδιο ειναι: «πώς θα ζήσω σ’αυτό το μπορντέλο; Δεν μπορώ». Και η τρίτη φάση είναι: » είμαι κομμάτι του μπουρδέλου, συγχαρητήριά μου, το γουστάρω».

Explore posts in the same categories: Απόψεις που μου άρεσαν, Ελληνικά

Σχολιάστε

